تاريخ وپيام ساكنان هورامان ومسئوليت ما

تاريخ وپيام ساكنان هورامان ومسئوليت ما

به قلم : ابوسلیمان هورامی

 

هورامان كنوني وتاريخي كه سرزمين هورامان را توضيح مي دهد ، همچون ساير مناطق ايران زمين وجهان ، جديد ترين محصولي است كه معرف هزاران سال جذب وهضم اقوام جديد ،انديشه ها واديان نوين در اين سرزمين تاريخي مي باشد وهيچ آغازي براي تاريخ سرزمین هورامان وجود ندارد.

مردماني كه در اين گوشه از جهان زندگي مي كنند ثمره ی تركيب تمامي اين دگرگوني هاي اقوام وعقايد پراكنده وگوناگون اند. ومي توان هوراميهاي جديد را وارثان تمام اقوام ، نژاد ها وعقايد گذشته دانست وهرگز نمي توان آنها را به يكي از آنها محصور ومحدود نمود. هرچند از لحاظ زباني به گروه
ادامه نوشته

سیمای واقعی مردم مسلمان گریزان از سکولارهای مرتد کردستان

سیمای واقعی مردم مسلمان گریزان از سکولارهای مرتد کردستان

کاتب : ابوسلیمان هورامی

 

  1- جماعتی با اخوان المسلمین و به خصوص اندیشه های شهید ناصر سبحانی گره خورده بودند که در این اواخر به همراه افرادی چون شهید فاروق فرساد و غیره احزابشان تقریباً از ایشان دوری می گزیدند و اولین هسته های سلفیت را بنیان گذاشتند.

2- گروهی نیز تحت عنوان مدرسه قرآن، حزب مساوات اسلامی و در نهایت مکتب قرآن تشکیل شده بودند.

3- عده ای هم حزب «ئه ستیره» یا ستاره اسلامی را تشکیل دادند که عاقبت به مکتب قرآن پیوستند.

4- جماعتی هم «برکان» اسامی را تشکیل دادند که بیشتر شبیه گروه فشاری علیه مکتب قرآن عمل می کردند.

5- عده ی کثیر
ادامه نوشته

سکولاریسم و جایگاه آن در دین و در میان مردم مسلمان منطقه

سکولاریسم و جایگاه آن در دین و در میان مردم مسلمان منطقه

به قلم : ابوسلیمان هورامی

 

زمانی که اندک اندک علمای دین فاسد شدند و در اختیار حکام ظالم قرار گرفتند دیکتاتوری وحشتناکی را به وجود آوردند که در آن صدای علمای مخلص متعهد و ستمدیدگان سرگردان را در نطفه خفه نمودند و در جامعه برای خود طبقات مادی و معنوی ویژه ای را که در ساسانیان و مسیحیت و دیگر ادیان متروک وجود داشت زنده گرداندند. در این میان مردمان ستمدیده آرام آرام از آن ها فاصله گرفتند تا در نهایت بعضی از آن ها توانستند با هدایت الهی و سپس راهنمایی علمای صادق مردمی دوباره به اصل دین برگردند. اما عده ی کثیری از آن ها به اهل بدعت و یا اهل رده و مرتدین پیوسته و فریب تبلیغات مزدورانه ی آنان را خورده و با دست خود در دنیا و آخرت خود را بدبخت و بیچاره نمودند.

ادامه نوشته

روش بازگویی وضع موجود کردستان از دیدگاه مرتدین سکولاریست

روش بازگویی وضع موجود کردستان از دیدگاه مرتدین سکولاریست

به قلم : ابوسلیمان هورامی

هنگامی که سوسیالیست ها می گویند «هدف وسیله را توجیه می کند» و سرمایه داران غربی طرفدار دمکراسی بورژوائی می گویند « جهت رسیدن به سود بیشتر و لذت بیشتر می توان از هر وسیله ای هر چند کثیف هم باشد استفاده کرد» این جملات برای مردمان چند دهه ی گذشته قابل لمس نبود تا این که مرتدین محلی با پشتیبانی کفار جهانی سر بر آورده و اعلام موجودیت کردند و در گفتار و عمل، اندیشه های خود را به نمایش گذاشتند. هنگامی که مرتدین فرصت عملی نمودن اندیشه هایشان یافتند و اندیشه های فاسدشان رنگ حقیقی خود را ظاهر نمود مردم فهمیدند که در پشت این صورتک های قشنگی که بر چهره زده اند چه دیوها و خون آشامان حقه بازی جا خوش کرده اند.

به عنوان مشتی از خروار به چند نمونه از تبلیغات مرتدین اشاره می شود و قضاوت نهایی بر عهده ی خواننده گذاشته می شود:

ارگان چریک های ف
ادامه نوشته

روس ها و مهاباد

روس ها و مهاباد

 

از عواملی که توجه روس های کمونیست به این منطقه را در پی داشت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- حضور انگلیس و نظامیان آن کشور در خاک عراق

2- طرح انگلیس برای احداث راه آهن از عراق تا ارومیه

3- گستره ی سکونت گاه کردها تا مرزهای شوروی.[1]

4- مسئله نفت شمال ایران

5- آرزوی رسیدن روس ها به آب های گرم از زمان پطر کبیر به این طرف

این عوامل و عوامل متعدد دیگر همگی دست به دست هم داده و روسیه را وارد عرصه ی ساوجبلاغ (مهاباد) نمود. آقا بکف جاسوس برجسته روس و رئیس کل سازمان جاسوسی شوروی در ایران که پس از 1930 به فرانسه پناهنده و خاطرات خود را انتشار داد می نویسد: « من به میناسیان دستور دادم که اولین قدم را برای تشکیل شبکه جاسوسی در بین کردها بر دارد و شهر ساوجبلاغ (مهاباد کنونی) را نیز به عنوان اولین مرکز این عمل


[1] . کردستان 2 – صفحه 76

ادامه نوشته

سکولاریستهای مرتد کردستان و رواج بی بندوباری و تبلیغات منفی علیه حجاب اسلامی جهت زمینه سازی فساد و ف

سکولاریستهای مرتد کردستان و رواج بی بندوباری و تبلیغات منفی علیه حجاب اسلامی جهت زمینه سازی فساد و فحشا در جامعه

زمانی که در مدت پنجاه و اندی سال قبل از انقلاب، از جانب حکومت مرکزی ایران به تبعیت از دولت مرتد مصطفی کمال پاشائی ترکیه و با همراهی رهبران مرتد و جیره خوار حزب دمکرات در مهاباد، بی حجابی و بی آبرویی بر مردم تحمیل می شد و به زور اسلحه در مرکز، و با تبلیغات و زمینه سازی موزیانه در مهاباد اهداف کنگره ی موشه دایان در اسرائیل را جهت رواج فحشاء و مواد مخدر و مشروبات الکلی به مرحله ی اجرا در می آوردند، و زمانی که ایران را به فاحشه خانه ی دنیا مبدل نموده بودند و بی اخلاقی ترین فیلم ها و کتاب ها را در راستای اهداف پلید و شیطانی خود رواج می دادند، و مرتدین محلی نیز این گونه تولیدات فاسد فرهنگی شوروی و ایران را در میان خود و مردم ناآگاه کردستان و به خصوص مهاباد در راستای اهداف صهیو صلیبی ها و امپریالیست شوروی به مرحله ی اجرا در می آورده اند، هنگامی که زمزمه ای از عفت، شرافت و پاکدامنی به گوش شان می خورد با تمام وجود آشفته و پریشان شده و با عصبانیت آه و فغان و واویلا به راه انداخته
ادامه نوشته

خلخالی و توهم قتل عام های افسانه ای از مسلمین کردستان

خلخالی و توهم قتل عام های افسانه ای از مسلمین کردستان

قبل از بررسی تعداد اعدامی هایی که توسط خلخالی صورت گرفته مهمتر از آن عقیده ی اعدام شده ها و علت اعدام آن ها و موضع یک مسلمان موحد در برابر چنین مرگ و میرهایی می باشد.

در این جا باید عقیده ی اعدام کننده و اعدام شونده مشخص گردد تا بتوان راحت تر در مورد آن ها قضاوت کرد. اعدام کننده صادق خلخالی شیعه مذهب و نماینده ی حکومت انقلابی شیعه مذهب تهران در دادگاه انقلاب می باشد و اعدام شده ها هم غیر از یک خان ظالم همگی از چریک های فدائی خلق ایران، کومله و دمکرات و در کل همگی از سوسیالیست ها و مرتدین منطقه یا کفار غیر بومی بوده اند که به همراه مرتدین منطقه در ترویج عقاید کمونیستی یا سوسیالیستی علیه دین اسلام پشتیبان هم بوده اند هرگز دیده نشده یا گزارشی نرسیده و حتی کسی نگفته که خلخالی شیعه مذهب یک شخص مسلمان سنی مذهب را به خاطر عقیده ی سنی بودن یا علمی از اهل سنت را به خاطر عقاید دینی اش اعدام یا حتی زندانی نموده است. مأموریت خلخالی هم این نبود.

اما چه شد که خلخالی و اعدام هایش این اندازه بزرگ جلوه داده شدند. بلندگوی تبلیغاتی چه کسانی در پشت صحنه کار می کرد. کارگردانان این تهاجم تبلیغاتی و فرهنگی چه کسانی بودند. که یک مسلمان اهل سنت را نیز به چنان صحنه و توهمی کشانده بودند که حس می کرد که خلخالی برای سنی کشی آمده است.

ما از خلخالی تبلیغات ج
ادامه نوشته

حزب توده  پدرخوانده ی حزب دموکرات کردستان و تشکیل جامعه ای سوسیالیستی در ایران

حزب توده  پدرخوانده ی حزب دموکرات کردستان و تشکیل جامعه ای سوسیالیستی در ایران

 

به تاثیر از حزب عدالت در باکو در سال1299 حزب کمونیست ایران تشکیل شد. در سال 1316 سازمان مخفی حزب کمونیست ایران لو رفت و واقعه بازداشت 53 نفر را آفرید. که این آخرین فعالیت کمونیست ها در زمان رضا شاه می باشد.

در سال 1320 محمد رضا شاه به عنوان شاه جدید کمونیست های در بند را آزاد می نماید، 27 نفری که به دستور شاه آزاد شده بودند شالوده تشکیلات حزب توده را بنیان نهادند. در همان سال 1320 ایران اشغال نظامی می شود. شوروی شمال و شمال غرب، امریکا و انگلیس از جنوب تا مرکز و غرب را اشغال می کنند.

ارتش سرخ کمونیستی شوروی به عنوان مسئولین انترناسیونال سوسیالیستی جهت حفظ و تضمین منافع و
ادامه نوشته

حزب دمکرات کردستان ایران و درگیری نقده

حزب دمکرات کردستان ایران و درگیری نقده

نوشته ی : ابوسلیمان هورامی

 

حزب مرتد دمکرات چنان چه از مرامنامه ی کفر آمیز آن پیداست به انترناسیونالیسم سوسیالیسم معتقد است. این امر هم از ابداعات خودش نیست بلکه از حربه هایی بود که حکومت سوسیالیستی شوروی جهت به کار گیری انرژی ملت ها و نژادهای دیگر در پیاده نمودن اهداف توسعه طلبانه ی خودش بهره می گرفت و آن را نیز بر رهبران و توده های چشم و گوش بسته ی زیر دست تفهیم کرده بود البته ریشه ی این تفکر به کارل مارکس و فردریش انگلس بر می گردد که شوروی به عنوان اولین حکومت سوسیالیستی دنیا آن را در روی زمین پیاده کرد.

در هر صورت حزب دمکرات هیچ گاه حزبی ناسیونالیستی و کردگرا نبوده هر چند کمونیست ها بعضی اوقات جهت حمله به آن وی را به ملی گرایی متهم می کردند، بلکه در واقع صحبت از کرد و مطرح کردن دفاع از حقوق کرد تنها تاکتیک و شعاری بیش نبوده و نخواهد بود. چنان چه ما خود جنگ میان دمکرات و کومله و جنگ دمکرات با ایران به دفاع از حزب سوسیالیست بعث عربی عراق را شاهد بودیم که این حزب مرتد در راه افکار و اندیشه های سوسیالیستی خود هزاران کرد را فدا نمود و تا سقوط حزب بعث
ادامه نوشته

با مطرح کردن انترناسیونال و حمایت از زنجبران

با مطرح کردن انترناسیونال و حمایت از زنجبران

چگونگی ورود احزاب سکولارخارجی و گروه های غیربومی به کردستان ایران

به دعوت جبهه دمکراتیک ملی نمایندگان کردها، ترکمن ها، عرب ها، بلوچ ها و آذری ها در اجلاسی که به دنبال پیام شیخ عزالدین حسینی برگزار شد، شرکت کردند. شیخ عزالدین حسینی در این پیام اعلام کرد که گروه های قومی در صورت خود مختاری ست که به «دمکراسی» دست می یابند. و به دنبال آن گروه های چپ گرا مرکز فرماندهی خود را به کردستان و سرزمین بی کس و بی صاحب هورامان منتقل کردند تا مبارزه ی مسلحانه ی خود را با سپر قرار دادن مردم منطقه و با همراه کردن مرتدین و جدا شدگان از مردم بومی ادامه دهند. بدین شکل احزاب رانده شده از سرزمین های مذهبی مرکز ایران عاملی شدند مضاعف، بر ستم مضاعفی که بر مردم مسلمان فراموش شده و ره گم کرده ای که کمونیست های مرتد و دمکرات های سوسیالیست سخنگویش شده بودند و باز به صورتی کاملاً طبیعی و صحیح معامله ای با آنان شد که باید در هر زمانی و مکانی با هر جماعتی که در سپاه کفر قرار گرفته اند بشود.

این گروه از مرتدین و منافقین
ادامه نوشته

جنگ میان مرتدین سکولاریست کومله و دمکرات جنگ میان شوروی و چین بود

جنگ میان مرتدین سکولاریست کومله و دمکرات جنگ میان شوروی و چین بود

کاتب : ابوسلیمان هورامی

 

سرآغاز اختلاف میان کمونیست ها ی چین و سوسیال دمکرات های روسی در منطقه ی هورامان و کردستان که به جنگ کومله و متحدینش با دمکرات و متحدینش مشهور شده کاملاً جنبه ی عقیدتی و فکری داشت و می توان آن را جنگی صد در صد عقیدتی و فکری دانست که به نام ملت هورامی و کرد و جهت دفاع از عقاید آنان (یعنی اسلام) و برای قتل و عام آنان صورت گرفت. در ابتدا به ریشه ی این اختلافات
ادامه نوشته

جنگ مرتدین  سکولاریست سوسیال دمکرات  کردستان ایران و عراق و مسئله اسراییل

جنگ مرتدین  سکولاریست سوسیال دمکرات  کردستان ایران و عراق و مسئله اسراییل

به قلم : ابوسلیمان هورامی

 

دو حزب سوسیال دمکرات ایران (حدکا) و سوسیال دمکرات عراق (پارتی) که در جریان جنگ ایران و عراق هر کدام به نفع یکی از این کشورها علیه دیگری و متحدین آن می جنگیدند بدین معنی که پارتی در خدمت ایران بود و علیه عراق و مرتدین حزب دمکرات دیگر مخالفین ایران می جنگیدند. و حزب دمکرات ایران نیز به نفع عراق علیه ایران و پارتی و دیگر مخالفین ایران می جنگید. در به همان شیوه ای که کومله و دمکرات به خاطر چین و شوروی کردها را قتل و عام کردند.

البته در 7 ماده ای که حزب بعث عراق و حزب دمکرات کردستان ایران بر سر آن توافق کردند چنین می خوانیم:

2- باید دو تن از
ادامه نوشته

جایگاه سوسیالیسم و کمونیسم در تعیین عمل حزب سکولاریست و مرتد دمکرات کردستان

جایگاه سوسیالیسم و کمونیسم در تعیین عمل حزب سکولاریست و مرتد دمکرات کردستان

به قلم : ابوسلیمان هورامی

 

هم چنان که می دانیم کمونیسم مکتب و آیینی است که از اجزاء مختلفی تشکیل شده، در مسئله ی به وجود آورنده و خالق ماتریالیسم دیاللتیک را مطرح می کنند و در مسئله اقتصاد سوسیالیسم را به پیش می کشند و در مسئله ی اخلاق هم نسبیت اخلاق را مطرح می کنند که انگلس در کتاب خانواده و مسئله ی مالکیت به آن اشاراتی دارد در مسئله ی سیاسیت ، فرهنگ ، هنر ، دین ، زن و جامعه ، آزادی ، دیکتاتوری ، مبارزات رفورمیستی ، قهر انقلابی و انقلاب و… در تمام شاخه ها و شعبه های زندگی رأی و نظر خاص خودش را دارد.

اما چه شد که مرتدین در اوایل انقلاب 57 و حتی از زمان قاضی مرتد به این طرف با وجود آن که کمونیسم
ادامه نوشته

ایل  قهرمان پرور منگور و جهاد با مرتدین سکولاریست حزب دموکرات کردستان ایران

ایل  قهرمان پرور منگور و جهاد با مرتدین سکولاریست حزب دموکرات کردستان ایران

به قلم :  ابوسلیمان هورامی

 

زمانی ملا خلیل رحمه الله علیه در برابر مسئله کشف حجاب و تحمیل لباس اروپایی از جانب رضاخان شیعه مذهب ایستاد و همان موقف را نیز در برابر کشف حجابی که قاضی مرتد می خواست تحت عنوان لباس بین المللی (همان کار رضا شاه را به درخواست کمونیست های شوروی جهت حذف لباس و پوشش اسلامی مردم) بر جامعه تحمیل کند، گرفت. بدین ترتیب ملا خلیل در برابر دو دشمن نیرومند قرار گرفته بود یکی حاکمی شیعه مذهب که نفوذ چندانی بر مردم محلی اهل سنت نداشت و کاری به مذهب و عادات رایج مردم نداشت و دیگری خائن مرتدی که از درون همان مردم برخاسته بود و به پیشنهاد روس های کمونیست قصد انهدام دین، فرهنگ، آبرو ، ناموس و هستی
ادامه نوشته

از ویژگی های مرتدین  سکولاریست جنگ طلب کردستان

از ویژگی های مرتدین  سکولاریست جنگ طلب کردستان

کاتب : ابوسلیمان هورامی

 

کیخسروی از اعضای کمیته ی رهبری حزب مرتد دمکرات و شاخه ی انشعابی کنگره ی چهارم در مورد هم نوعان جنگ طلبش می گوید:

« آنان غالباً به فکر و اندیشه و عشق و ایمان مجهز نیستند و با تحریک احساسات پاک جوانان و نوجوانان به ایجاد حرکت های مسلحانه می خواهند یک سپر دفاعی در اطراف خود ایجاد کنند و خود را از متن به حاشیه بکشند. اغلب طرفداران جدی مبارزه مسلحانه از روزی که درگیری ها در منطقه شروع شده خود
ادامه نوشته

از نقاط مشترک عقیدتی مرتدین سکولاریست  کردستان  

از نقاط مشترک عقیدتی مرتدین سکولاریست  کردستان 

کاتب : ابوسلیمان هورامی

 

مرتدین چنان چه از اسم شان پیداست غده ی سرطانی هستند که از درون سرزمین های مسلمان نشین و از درون جسم ناتوان مسلمانان سر بر آورده اند. و اقلیت ناچیزی را تشکیل می دهند که قصد دارند با تبلیغات ، پول و اسلحه و قدرت هر بزرگ قدرت مخالف اسلامی به نوایی رسیده و به حکومت برسند از بزرگترین نقاط مشترک مرتدین منطقه اردلان و مکریان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- دشمنی سرسختانه با اجرایی شدن احکام و قوانین اسام که این ویژگی تمامی مرتدین دنیا می باشد.

2- هر دو حزب کومله و دمکرات طرفدار سوسیالیست بودند و آن را برترین قانون و حکم می دانستند.

3- هر دو قانون و
ادامه نوشته

از مقاومت مردمی مهاباد تا مقاومت مردمی سنندج در برابر سکولاریستهای مرتد کردستان

از مقاومت مردمی مهاباد تا مقاومت مردمی سنندج در برابر سکولاریستهای مرتد کردستان

به قلم : ابوسلیمان هورامی

 

الان با وجود رسانه های متنوع تصویری و کتب مختلف و انبوه انقلابی هر کسی با هر میزان از سواد می تواند تشخیص دهد که مقاومت «مردمی» یعنی چه، چون به صورت زنده هر روز از صفحه تلویزیون مقاومت مردمی مسلمانان فلسطین، عراق، افغانستان، کشمیر، چچن، صومال و… را می بینند. هم چنین به راحتی می توانند خائنین مزدور را نیز که مترسک دست دشمنان گشته و با پول و فریب عده ای را جهت سرکوب مردم خویش اجیر کرده اند را نیز بازشناسند.

مردم م
ادامه نوشته

از فواید نگارش وقایع تاریخ جنایت های مرتدین

از فواید نگارش وقایع تاریخ جنایت های مرتدین

 

کیخسروی در مورد علت کناره گیری از حزب دمکرات مرتد و انگیزه اش در نقد و شناساندن چهره ی ناپاک رهبری حزب به جامعه می گوید: …حتی اگر حرکت فعلی با این انتقادات به طور کامل هم نابود شود و نطفه یک حرکت درست و اصولی برای آینده شکل بگیرد بزرگترین پیروزی به دست آمده است، و گر نه اگر سنگ بنای اولیه درست پی ریزی نشود با شکستی بسیار سنگین مواجه خواهد شد. به قول معروف
ادامه نوشته

از علل ماندگار شدن مرتدین  سکولاریست کردستان و سلطه چند ماهه آنان بر مردم مسلمان

از علل ماندگار شدن مرتدین  سکولاریست کردستان و سلطه چند ماهه آنان بر مردم مسلمان

کاتب : ابوسلیمان هورامی

 

1- عدم اتحاد مسلمین منطقه به خاطر عدم وجود حکومت یا جماعتی قدرتمند اسلامی مسلح.

2- عدم اجازه نیروهای شوروی مستقر در منطقه به نیروهای دولتی ایران برای ایجاد امنیت و آرامش نسبی.

3- گل آلود کردن دین اسلام نزد مردم از جانب دوستان ناوارد و پرورده کردن آن توسط دشمنان زیرک و سوء استفده چی.

4- منزوی نمودن موحدین مسلمان از جانب دین فروشان اندک، دوستان فریب خورده و مرتدین و کفار پشت صحنه یا روی صحنه.

5- خباثت و جنایت درندانه ی مرتدین و ایجاد جو رعب و وحشت در میان مردم.

6- بی سوادی و ناآگاهی مردم از وضع موجود دنیای اسلام و دیگر نقاط جهان.

7- عدم وجود رسانه های اطلاع رسانی جهانی.

 

 

 

ادامه نوشته

احمد مفتی زاده و الغای جهاد و مبارزات مسلحانه در برابر سکولاریستهای مرتد کردستان

احمد مفتی زاده و الغای جهاد و مبارزات مسلحانه در برابر سکولاریستهای مرتد کردستان

به قلم : ابوسلیمان هورامی

 

زمانی که احمد مفتی زاده به تبعیت از اهل بدعه در گذشته ی مصیبت بار تاریخ مسلمین قرآن را با عقل ناقص خود و تجربیات آلوده اش تفسیر و تأویل کرد تقریباً در اغلب پایه ها و مسائل اساسی دین اسلام شبهه و انحراف به وجود آورد و معجونی را در خور پیروانش داد که به صراحت می توان گفت سرطانی منهدم کننده ی تدریجی درد آوری را بر بدن ضعیف مردم ستمدیده ی کرد و هورامی تزریق نمود.

از میان انحرافات متعدد فکری و عقیدتی احمد مفتی زاده می توان به الغای مسئله ی جهاد و مبارزات مسلحانه پرداخت. البته به صراحت نگفت که مسئله ی جهاد در اسلام تمام شده بلکه مجموعه توهمات ، مقدمات حرکتی و مرحله بندی های اختراعی غیر ممکنی را به وجود آورد که عملاً مسئله ی جهاد تعطیل شد و شیطان در «ملاقات های حضوری» وی را به جایی کشاند که می خواست. دقیقاً همان کاری را انجام داد که احمد قادیانی در شبه قاره هند به توطئه انگلیس ها انجام داد. احمد قادیانی توهمات مخالف قرآن و سنت صحیح خود را به این شکل به خورد پیروانش داد که «وی مهدی موعود و مسیح» می باشد که خداوند وعده اش داده و به طبع دیگر کسی از پیروانش نمی توانست مخالفتی نشان دهد از این طرف هم احمد مفتی زاده با مطرح کردن «رسالت صغری» به پیروانش چنین تلقین کرد که گفته ها و اشعارش را مستقیماً از رسول الله صلی الله علیه و سلم دریافت کرده و آن چه را که دارد از رسول الله صلی الله علیه و سلم د
ادامه نوشته

اصولاً چگونه می شود با کسانی که می بایستی آن ها را نابود کرد متحد شد

اصولاً چگونه می شود با کسانی که می بایستی آن ها را نابود کرد متحد شد

در ابتدا با در پیش گرفتن و تقویت صحیح سیاست اولویت های دینی و مشخص نمودن این اولویت ها باید با تمامی تفاسیر مذهبی متحد شده و جبهه ی واحد اسلامی را تشکیل داده و با در نظر گرفتن همان اولویت هایی که روشن و مشخص شده است چگونگی نابود ساختن باورهای التقاطی شرک آلود این گونه مذاهب و تفاسیر در عین حفاظت و حراست از وحدت عمومی مسلمین تعیین و در پیش گرفته شود.

در مورد دشمنان نیز باید دشمنان دور و نزدیک مشخص شوند و آن ها را نیز در اولویت های مشخص جهت نابودی قرار داد هرگز نباید در تمام جبهات و علیه تمام دشمنان جنگید بلکه باید با دسته بندی دشمنان با اتمام جبهه ای با برنامه و هماهنگ و با دقت جبهه دوم علیه دشمن دورتر و به همین ترتیب دورتر و دورتر و دورتر را در پیش گرفت.

هم چنین با بهره گیری از تاکتیک انهدام ظالمین توسط ظالمین خود را از ثمرات عظیم آن بهره مند سازیم به عنوان مثال ما با تضعیف پایگاه مردمی سکولارهای مرتد چه در داخل و چه در خارج باید در نابودی اردوگاه های سکولارهای مرتد دمکرات و کمونیست در خاک های عراق و ترکیه اقدام کنیم که این عمل بهتر است به دست کفار معاهد یا غیر معاهد اما مزدور یا… صورت پذیرد. هم چنان که دمکرات حزب کومله را جهت انهدام اسلام تقویت و پشتیبانی نمود اما کنترلش از دستش در رفت و دیگران به ع
ادامه نوشته

تفاوت کفار اصلی با مرتدین در مسئله مذاکره و گفتگو

تفاوت کفار اصلی با مرتدین در مسئله مذاکره و گفتگو

 

صحبت و گفتگو با مرتدین بر خلاف کفار اصلی (یعنی آن هایی که از همان اوایل زندگی شان از دین نیاکان شان که غیر از اسلام است تبعیت می کنند) تنها در همین است که باید به دین اسلام برگردند و از ارتداد خود دست بکشند، نه این که به آن ها گفته شود؛ بیایید با همدیگر بنشینیم و بر روی نقاط مشترک مان به توافق برسیم . مرتدین با ما تمام نقاط مشترک شان را از بین برده اند و تمام راه ها را بسته اند، یعنی در واقع این ها خود راه گفتگو را مسدود کرده اند، و اگر چنین نمی کردند دیگر مرتد به شمار نمی رفتند و مسلمانی بودند هم چون سایر مسلمین یا کافری همو چون سایر کفار اهل کتاب یا غیر اهل کتاب. و زمانی که دم از مداهنه سازش و گفتگو می زنند، می خواهند بدین شیوه مسلمین را انسان هایی خشونت طلب، جنگ افروز، بی منطق و… بشناسانند، که این هم جنگی است روانی علیه مسلمین به کار رفته است و بر آنان تحمیل شده است، در حالی که خود همین مرتدین آگاه اند که خداوند در مورد مرتدین، بر خلاف کفار تنها مجازات «مرگ» را برایشان برگزیده و بس. یگانه راهی که  ، هم مجاهدین طایفه ی منصوره بر آن واقفند و هم مرتدین.

ادامه نوشته

تاریخ مصرف مبارزات مسلحانه مرتدین مزدور کردستان ایران

تاریخ مصرف مبارزات مسلحانه مرتدین مزدور کردستان ایران

کاتب : ابوسلیمان هورامی

 

چنان که فهمیدیم مرتدین محلی ابزاری اند در دست قدرتمندان و حکومت هایی که هدفمند آن ها را به کار می گیرند این گونه مرتدین یک تاریخ تولید و یک تاریخ انقضاء دارند. در زمان قاضی مرتد که دیدیم چگونه تاریخ انقضاء این مرتد اعلام گردید. در انقلاب 57 ایران هم، با پایان جنگ بعث سوسیالیست عراق با حکومت شیعه مذهب ایران عملاً فعالیت مسلحانه مرتدین هم به پایان رسید که کیخسروی در این باره می گوید:

« با پایان جنگ تحمیلی صدام علیه ایران عملاً فعالیت مسلحانه حزب هم در عراق به پایان رسید و به اعتراف آقای حسن زاده غیر از 8 سال اول از دوران 20 ساله ی اقامت آن ها در عراق (که همزمان با 8 سال جنگ تحمیلی است) بقیه 12 سال را در مناطق کردنشین و به صورت پناهنده احزاب سیاسی کردستان عراق زندگی کرده اند و حتی اجازه حضور در مناطق کردنشین ایران را هم نداشتند. لذا کل فعالیت رهبری فعلی حزب به فعالیت مسلحانه هشت ساله آنان دوشادوش نیروهای رژیم بعثی عراق تحت رهبری آقای صدام حسین محدود می شود».[1]  

حزب بعث سوسیالیست عراق تا مدتی تعیین شده به آن ها نیاز داشت و هنگامی که نیازش بر طرف شد تفاله ی آن ها را نیز به آشغالی تاریخ ریخت و آن ها هم چون سگ های بی عرضه تنها از دور شروع به واق واق کردن کردند. و به همه دنیا فهماندند که نه کرد برایشان هدف بوده ، نه ظلمی که بر کرد می رود و


[1] . چشم انداز ایران ، کردستان 2 ، صفحه 133

ادامه نوشته

جنگ مرتدین سکولاریست کردستان با مردم تازه از بند رسته جنگ جاهلیت متحد جهانی علیه اسلام بود نه جنگ عل

جنگ مرتدین سکولاریست کردستان با مردم تازه از بند رسته جنگ جاهلیت متحد جهانی علیه اسلام بود نه جنگ علیه مذهبی خاص

کاتب : ابوسلیمان هورامی

 

کیخسروی از وفاداران مردم سالاری محلی ئ از انشعابیون حزب دمکرات کردستان ایران می گوید: به تعمدی بودن اقدامات رهبری حزب [دمکرات] در مخالفت با حکومت جدید ایران و برپا نمودن جنگ و هم سویی با رژیم بعثی عراق بیشتر مطمئن می شوم. آیا منافع و مصالح عمومی مردم کردستان فدای اهداف و منافع رژیم بعثی عراق نشد؟ آیا اگر در یک منطقه ی مهم سنی نشین [          ] از همان روزهای پیروزی انقلاب اسلامی علم مخالفت، آن هم مخالفتی چنین بی حاصل و بد فرجام با بی قراری جمهوری اسلامی برافراشته نمی شد، امکان تدوین قانون اساسی به شیوه ای که اهل سنت [                      ] را در مواردی مانند نامزد شدن برای ریاست جمهوری محروم نکند بیشتر نمی شد. [1]

به نظر شما با این استدلال های ضعیف، سست و بی پایه و اساس و عامه فریب از یک طرف و خود را خاص و پشتیبان اهل سنت جلوه دادن در عین به انحراف کشاندن انرژی مردم و خود را به نفهمی زدن از دیگر سو چه چیزی می تواند باشد.

ما همگی می دانیم که عقیده و دین سوسیال دمکراسی با قانون و مرامنامه ی مدون و جهان بینی خاص خودش نسبت به زن، مرد، فرهنگ، سیاست، جامعه، اقتصاد، آزادی، حقوق و… در برابر دیدگاه و قانون خاص اسلام نسبت به زن، مرد، فرهنگ، آزادی، سیاست و… قرار می گیرد و ایدئولوژی سکولاریستی آن ها اسلام را برنامه ای کهنه، ضعیف، ناکار آمد برای جاهن امروز، واپس گرا و… می نامند آن وقت بر خلاف کفار زمان رسول الله صلی الله علیه و سلم که رو راست و آشکارا


[1] . کیخسروی- کردستان 2 – صفحه 141

ادامه نوشته

جدایی کردها از ایران و مسئله تجزیه و تقسیم ایران زمین

جدایی کردها از ایران و مسئله تجزیه و تقسیم ایران زمین

کاتب : ابوسلیمان هورامی

 

بدون شک وجود عقاید غلاۀ شیعه علت اساسی و پایه ای تجزیه ایران به شمار می رفته است. چه در زمان مغول ها و قبل از حمله آن ها به سرزمین های مسلمان نشین ، چه در عصر صفوی و دول پس از آن. اما این مصیبت تنها دامنگیر کردها و هورامی های ایران نشد بلکه تمام ملیت های مسلمان ایران و حتی سراسر سرزمین های مسلمان نشین دنیا را در بر گرفت.

در ایران خراسان بزرگ که شامل افغانستان ، تاجیکستان ، ازبکستان، ترکمنستان می شد و آذربایجان ، قره باغ و کلیه ی جمهوری های فعلی شمال ایران می شد و بخش هایی از پاکستان و هندوستان و تمام مناطق کرد و هورامی نشین ترکیه ، عراق ، سوریه ، لبنان و… همگی بر اثر خیانت و جنایات فراموش نشدنی این حکام چگین صفت همجنس باز زن صفت از ایران منفک گردیدند. به خصوص از زمانی صفویه به علت وحشیگری های شاه اسماعیل و اعقاب او در حق اسلام و مسلمانان اهل سنت، کردها ، فارس ها، بلوچ ها ، ترکمان ها و… مجبور شدند که خانه و کاشانه خود را رها کرده و به بیگانگان نژادی اما آشنایان و برادران دینی و عقیدتی پناه ببرند که دیدیم چگونه ایرانیان مسلمانی که توان هجرت داشتند به هند ، پاکستان ، سرزمین های شمالی ایران و کشورهای حاشی
ادامه نوشته

جدا بودن مردم غرب ایران زمین (شکاک ،سوران ، هورامی و... ) از سکولارهای مرتد کردستان

جدا بودن مردم غرب ایران زمین (شکاک ،سوران ، هورامی و... ) از سکولارهای مرتد کردستان

به قلم :  ابوسلیمان هورامی

 

مناطق مناطق  شکاک ،سوران و هورامی نشین در ایران به صورت عمده در چند منطقه غرب ایران ساکن اند.

1- منطقه کرماشان اولین نقطه ای که در دوران سلجوقی رسماً کردستان نامیده شد

2- منطقه ایلام

3- منطقه اردلان

4- منطقه مکریان و سرزمین شکاکها

که در کل می توان آن ها را به کردها و هورامی های اهل سنت و کردها و هورامی های شیعه مذهب (با تمام شاخه ها و فرقه ها) تقسیم نمود. در برخورد با مرتدین از اهل سنت نیز این دو جناح کاملاً متمایز واکنشی کاملاً متمایز و متناسب با عقایدشان انجام دادند. به سخن دیگر کردهای شیعه مذهب چه در ایران و چه در عراق هرگز به خاطر نژادشان عقیده اشان را زیر پا ننهاده اند و حاضر بوده اند در ایران با فارس، ترک و… شیعه مذهب و در عراق نیز با اعراب شیعه مذهب جهت پیروی از دستورات دین شان متحد شوند اما هرگز در تاریخ دیده نشده روزی از روزها همین کردهای شیعه مذهب علیه حکومت های هم مذهب شان با کردهای سنی مذهب و یا حتی با مرتدین از میان سنی ها متحد شوند.

کردستان شیعی مذهب و یارستان علی الهی یعنی کرمانشاه، ایلام و بخش هایی از استان کردستان کنونی یعنی بیجار، قروه و شاهین دژ حتی به صورت جزیی در هر دو دوره سال ها 20 و 1357 با حرکت های سکولارهای موجود همراهی نداشتند. در میان کادر حزب ها هم هرگز پستی از جانب آن ها
ادامه نوشته

اندیشه مرتدین سکولاریست کردستان  وارداتی و تحمیلی بود یا فرهنگ منطقه  مولد آن شد؟

اندیشه مرتدین سکولاریست کردستان  وارداتی و تحمیلی بود یا فرهنگ منطقه  مولد آن شد؟

کاتب : ابوسلیمان هورامی

 

چریک های فدایی خلق ایران در نشریه ی خود می نویسند:

« از پاسدارنی که به کردستان رفته اند، آن ها که جستجو گر حقیقت بوده اند، به خوبی دریافته اند که فداییان، دمکرات ها و اعضای سازمان زحمت کشان کرد همه از مردم سرزمین کردستان برخاسته اند و وابسته به اقشار مختلف خلق کرد هستند.»[1]

دقیقاً همین نشریه در همان شماره در مورد فرماندهان و کادرهایی که به میان مردم ناآگاه و بی صاحب منطقه صادر می شدند به عنوان نمونه به معرفی یکی از آن ها پرداخته و از لابه لای این معرفی نامه مطالب جالبی را رو می کند: «رفیق امیر که نام اصلی او یعقوب تقدیری قزلجه میران بود، در سال1330 در محله ی ستارخان شهر تبریز دیده به جهان گشود، دوران کودکی او در خانواده ای زحمت کش گذشت… یعقوب با توجه به زمینه ی مستعد مبارزاتی که داشت در سال های اول دهه ی


[1] . صفحه 101 دوشنبه 31

ادامه نوشته

اسناد مربوط به نقش استالین و باقروف در شکل گیری مرتدین سکولاریست حزب  دمکرات کردستان ایران

اسناد مربوط به نقش استالین و باقروف در شکل گیری مرتدین سکولاریست حزب  دمکرات کردستان ایران

به قلم : ابوسلیمان هورامی

 

اوضاع و شرایط تازه مهاباد خصوصاً پس از علنی شدن درخواست شوروی برای دستیابی به امتیاز نفت شمال نشانگر سیاست های تازه اتحاد شوروی در ایران و استفاده از تمامی فرصت ها و امکانات برای دستیابی به اهداف استراتژیک خود در عرصه های سیاسی و اقتصادی است. به نظر می رسد پس از حضور سه ساله شوروی ها در مناطق اشغال شده شمال ایران و جمع بندی تجربیات خود در مناطق مختلف کشور خصوصاً آذربایجان و مهاباد و نیز اهداف مهمتر خود در زمینه نفت شمال ایران و نیز برخی نگرانی های منطقه ای شوروی خصوصاً در ارتباط با ترکیه و فعالیت های نظامی در مرز ترکیه- بلغارستان و مبارزه تبلیغاتی گسترده برای بازگرداندن قارص و اردهان به شوروی و اعمال کنترل شوروی بر داردانل این احساس نیاز در مقامات شوروی را تقویت کرد که استراتژی خود در ایران را بر اساس شرایط جدید تنظیم کند اسنادی که به واسطه فعالیت های «طرح تاریخ بین المللی جنگ سرد» (CWIHP) (cold war international history project) مستقر در مرکز بین المللی و ودرو ویلسون واقع در واشنگتن به تازگی ارائه شده است نشان از برنامه های دقیق شوروی در این خصوص است.

در میان اسناد ارائه شده در نشست CWIHP در 9 و 8 ژوئیه 2002 در تسیناندلالی  واقع در کاختی برگزار شد سه سند با ارزش در زمینه سیاست های تازه شوروی در ایران ارائه شد سند اول فرمان کمیته دفاع دولتی اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی در مورد اقدامات اکتشافات زمین شناسی برای نفت در شمال ایران به امضای استالین است و سند شماره 2 فرمان دفتر سیاسی کمیته مرکزی حزب کمونیست اتحاد شوروی به میر [جعفر] باقراوف صدر کمیته مرکزی کمونیست آذربایجان در مور
ادامه نوشته

لزوم  و ضرورت تشديد مبارزه عليه احزاب ودسته هاي سكولاريست مرتد از جانب مسلمانان ( 2 )

لزوم  و ضرورت تشديد مبارزه عليه احزاب ودسته هاي سكولاريست مرتد از جانب مسلمانان ( 2 )

 به قلم استادمجاهد : ابوحمزه المهاجر هورامی

 

 

چنانچه در نهايت كار چهره ي واقعي اين سكولاريستهاي مرتد را در زمان كسب قدرت ( نه زمان قبل از حكومت داري كه هميشه شعارها ي عوام فيبانه مي زنند ) ديده ايم كه سكولاريسم براي رهبران احزاب سكولاريست مرتد پرچمي  بوده است  براي نوعي سهم خواهي و رقابت بر سر قدرت و چپاول ثروتهاي مسلمين ، رقابتي خونين بين حكومتهاي سكولاريست با احزاب مختلف سكولاريستي و هركدام از امپرياليستهاي سكولار ليبرال غربي يا سكولار سوسياليست شرقي . اما در هر رقابتي اين فرزندان مردم ساده و فريب خورده بوده اند كه هيزم اين بازي تقسيم قدرت و ثروت بوده اند نه فرزندان رهبران حكومتها و احزاب مختلف سكولاريست مرتد ؛ اما منفعت اين جنگهاي خونين بين تمام قدرتهاي سكولاريستي مختلف تقسيم شده است و تنها كساني كه سرشان بي كلاه مانده است مردماني هستند كه در راه شعارهاي پوشالي رهبران سكولاريست مرتد خون و فرزندانشان را داده اند .

خيلي ها  به اين احزاب سكولاريست مرتد به عنوان يك ابزار سياسي امپرياليستهاي خارجي بر عليه مسلمين و احكام شريعت اسلام نگاه مي كنند و علاوه بر تامين منافع مادي امپرياليستها يكي از موارد مصرفشان را علاوه بر انحراف انقلابهاي شريعت گرايانه ي مردم  عاملي جهت كوبيدن جريانات شريعت گرا نيز دانسته اند . اين واقعيتي است كه تاريخ
ادامه نوشته

لزوم  و ضرورت تشديد مبارزه عليه احزاب ودسته هاي سكولاريست مرتد از جانب مسلمانان ( 1 )

لزوم  و ضرورت تشديد مبارزه عليه احزاب ودسته هاي سكولاريست مرتد از جانب مسلمانان ( 1 )

 به قلم استادمجاهد : ابوحمزه المهاجر هورامی

 

 

قبل از هرچیزی باید گفت که لزوم  و ضرورت تشديد مبارزه عليه احزاب ودسته هاي سكولاريست مرتد از جانب مسلمانان شریعت گرا از کجا ناشی می شود ؟ چون همه ی جماعتهای شریعت گرا و تمام مسلمین آگاه به دین و شریعت نیز ، به عنوان جریانات و انسانهای ضد شرک و مشرکین و ضد  سکولار و ضد مرتدین شناخته می شوند و جهاد و مبارزه علیه احزاب و گروههای سکولاریست مرتد در تمام سرزمینهای مسلمان نشین یکی از مشخصه های  مجاهدین و مردم شریعت گرا بوده است ؛ آیا همین پتانسیل موجود در میان مسلمین کافی نیست ؟

در اینجا باید واضح و روشن نمود که مخالفت و جهاد گفتاری ، عقیدتی و در پاره ای از موارد قتال و جهاد مسلحانه با مشرکین به صورت عام  ، و افشاگری مسلمین از مشرکین و تلاش برای بازگرداندن حکم شریعت و تشکیل حکومتی اسلامی یک امر هویتی و ثابت مسلمین آگاه و فریب نخورده است . اما متاسفانه پدیده و فاجعه ی خزنده و مصیبت آوری که در این یک قرن گذشته ، سرزمینهای مسلمان نشین بطور عام و سرزمین ما به طور خاص با آن روبرو بوده وشاهدش بوده ایم ، پیدایش و سازمان یابی و در بسیاری مواقع به حکومت رسیدن  تمام مشرکین ، منافقین و مرتدینی است که با حمایت یکی از جناحهای امپریالیستی و سکولاریستی دنیا تحت پرچم سکولاریسم ( از نوع سوسیالیستی اش مانند صدام حسین ، حافظ اسد ،بشار اسد ، قذافی ، كومله ، دموكرات كردستان ايران و عراق ، طالباني ، اوجالان و... یا از نوع سرمایه داری اش چون دول عرب خلیج  ) خود را سازمان داده و در نهايت اكثرا تفسير خاص خود از يكي از شاخه هاي  ديكتاتوري سكولاريستي  را  بر مسلمین تحمیل نموده اند . 

یک سلسله تحرکات  سکولاریستی فوق العاده ضد بشری ، خشن ، انسان ستیز ، ضد شریعت و احکام الله در همه ی سرزمینهای مسلمان نشین شکل گرفت ، عملکرد این سکولاریستهای نامتجانس رنگارنگ  ، در درجه ی اول  ، به صورت ضدیت با قوانین الله و احکام
ادامه نوشته